Somewhere there you can stay forever

O nej jag är inte död bara för att jag inte svarar på sms directly nu för tiden. Min mobil är inne på lagning och har därför fått en lånemobil, som är i märket samsung. Vilket gör mig deprimerad då jag alltid haft en Sony Ericsson. Så jag trycker på fel knappar hela tiden och om ni får videosamtal ibland, lägg bara på. Det är jag som virrat bort mig själv totalt. Skämms lite faktiskt. (a) Men ska bara ha denna telefonen i 2-3 veckor till ( hjälp mig! ) Så mobilen är lite off för tillfället. Men sluta inte o ring mig bara för det, jag finns där hela tiden ;)

Kvällen bestod av att bara vara hemma, vilket jag i inprincip inte varit sedan i torsdags, så riktigt sköönt vart det! Bakade dubbel sats kladdkaka med chokladbitar i (a) tyckte jag va värd det höhö. Imorgon kanske jag ska träffa Alexander en stund o ja jag hoppas på det!

sleep tight,
frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback