Something for us

Jag sitter i min stol och ser typ dubbelt, trött som sören. Men ska ändå kolla något avsnitt av OTH. Sedan väntar min udnerbara säng, jag förstår inte riktigt vad som händer med mig. Men har blivit så himlans trött på sistone. Mår på tal om det inget vidare heller. Så ska bara skita i allt nu och börja om. Känns verkligen som om jag behöver något nytt, något som peppar mig på nya vägar eller vad man säger^. Så imorgon ska jag få ny jacka, kolla nya skor o köpa hårfärg för att senare bege mig till holm där min söta sak Sandra bor. Spenderar min natt där och det ska bli så myys så! Så Godnatt alla. Nu ska jag försöka vara en annan Frida, nya frida.
hejdå in med nytt.

frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback