Someday, we gonna dance with all of them



Japp ni ser rätt, världens finaste kladdkaka, made by me and my lovely friends på lovet.
Ögon: Maränger
Mun: grädde


Skolan flöt på bra och jag klarade matteprovet! Fyfaaaaaan vad glad jag blev! Tog bussen hem till mig med min fina vän Nina. O vi pluggade på bra som tusan! Hann med att prata en massa och bara allmänt mysa.
Emil
( min lillebror på 6 år) hade 3 tjejkompisar här hemma när vi kom hem och herregud vad dom är söta! Han har precis lärt sig göra "peace-tecknet". Ni vet det som man ALLTID gjorde på alla bilder för några år sen! jag älskar den pluuutteen!

Imorgon börjar jag 10 och går till halv 12, ganska så lagom chill torsdag må jag säga. Blir ett litet möte med Turkiet-laget också, sen in till stan för att äta lunch!

puss,

Kommentarer
Postat av: michan

Haha "SV:" yes me to, vi får faktiskt göra något någon dag och planera för typ klassfesten? :O <3

2009-02-25 . 21:58:29
URL: http://miichie.blogg.se/
Postat av: Fritte

Jävla marängmördare

2009-02-26 . 17:07:36
URL: http://frittelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback