My dream wasn´t true when I wake up this morning.

Mobilen ringde redan vid 10, då mormor och morfar ville komma och hämta mig vid halv 12 för att bjuda på lunch! Inget jag tackar nej till! Så lat som jag är så somnade jag om till 11 och sen blev det en redig fart på mig må jag säga. Vi hämtade upp min kusin Amanda innan det blev dax för att beställa mat på Asian Cooking Take Away! Sören vad gott det är där eller?! Iaf så är det på tal om ingenting min namnsdag idag också, fick lite pengar av mormor och morfar med + att jag har bestämmt mig för att lämna tillbaks jeansen jag köpte igår. Så om en liten stund så blir det stan o fika med en friend till mig! Vi hörs senare, nu ska jag bädda min säng!

frida
- besviken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback