Like you ever cared about me

De 4 senaste dagarna har varit så underbara dom bara kunnat bli. Spenderat min tid med Estelle sedan i fredags och fan vad vi har flabbat. Du är så bra, vet du det? Godis hit o glass dit, foto hit o klädbyte dit. Fest hit o mys dit. Riktigt bra har jag i alla fall haft det. Efter mötet med fotbollen igår, där jag faktiskt fick träningspris för 2008. Vilket innebar en jätte fin röd ros och ett presentkort på Team Sporta. Stack jag hem en snabbis för att packa my things och mötte sedan upp estelle i stan. Bussen körde oss nästan ända hem till Frida där vi spenderade vår natt. Hur bra som helst! Godis, choklad, film, mys o prat till 3 inatt! Fan vad jag älskar er tjejer.
Vaknade upp sent idag, möös hela dagen o åt fruktsallad till frukost. Blev lite bilder och kladdkaka + top model senare.
Nu sitter jag här och ska snart äta. Mamma kom hem för ett tag sen. Har inte varit hemma på ett par dagar så skönt att träffa henne. Ikväll drar jag mig till Holm igen. Spenderar min natt hos min söta Sandra.

Bilderna från dagarna kommer in direkt när Frida skickat dom.
puss

frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback