Jag vet att det är svårt över telefon,

Dagen i små flashbacks*
Vaknade upp hos en trött Caroline då vi somnade ganska så sent i natt ;) Kvällen var mysig då jag inte kom till henne förrens vid 9 men vi klurade ut det bra tillslut. Dagen idag, åt en lång frukost, vilket jag aldrig brukar ha tid med annars. ( är alltid ute i sista minuten ) så härligt vare! Stack hem från carro vid 3. Hem till en mamma som stod med bulldeg i största hugg!  jag Är en bullÄlskare säger jag bara. Så ikväll har jag ätit BULLAR! Hann också med att ta emot min älskade vän Rebecca vid bussen, hemma efter en veckas skidor i Norge. Har saknat tösen ganska lagom så MYCKET! Efter att hon blivit hämtad så blev de fik på vattenporten med Erika. Mysmys! Sedan hem till min underbara mamma som gjort iordning så fint så med ljus o mat o massa mys! Sen ikväll så har jag bara slappat till tusen, målat naglarna, tv, o ätit bullar ;o (?!) Imorgon ska jag till sjukgymnasten så ska han bedömma mitt KNÄ! Fan nu ska det bli bra! Har inte tränat på över 2 månader nu och  mitt liv går sakta i kras ska jag säga er.
Nu ska jag sova. Mina grandparents hämtar mig halv 11 imon, fan hur ska detta gå?!

puss,
- När jag väl är där, öppna ögonen för jag tänker inte fastna här.

Kommentarer
Postat av: sahlman

blev så glad när jag såg grodanboll :O <3

2009-02-20 . 16:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback