Jag brukade inte bry mig om vad alla sa om dig, men nu gör jag

Klockan är snart 10 och vad har frida hunnit göra ikväll? Ingenting. Ätit frallor med köttbullar på, kollat på träningen. Som för övrigt gjorde mig ännu mer sugen på att börja igen!
Förutom att jag är pigg som fan, så vet jag inte vad jag ska göra.. Sov ju som sagt en stund när jag kom hem från skolan o det skulle jag inte gjort, kommer inte kunna sova nu. Men det löser väll sig. Kanske hinner läsa lite i min svenska bok i sängen senare, är ju som vanligt ute i sista sekund, men jag brukar lösa det där :) Imorgon går jag från 08.10- 15.30 GAAH!  Inlämning av ledarskap och idrottsmedicin, Klar.

För övrigt så saknar jag mina vänner. Vet inte men jag känner typ ångest?! Vill verkligen att ni ska förstå hur mycket ni betyder för mig!

Jag ska börja med att ta mer foto på mig själv också. Egentligen vill jag inte ha "dagens" för det har ALLA andra. Vill vara mer unik. Ge gärna förslag :) Annars blir jag kanske som alla andra, haha. Kan kalla det "Fridas dagens idag" Nej usch fyfan haha. In med massa förslag nu jaaatack!

puss,
- jag börjar ångra allt vi nånsin gjort tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback