Inside the outside

Gårdagen blev lyckad tillsammans med mina kära vänner. Nina kom hit en stund, senare kom också Estelle. Vi drog oss bort mot staden för att jag skulle på "jobbintervju" på en resturang som ligger mitt i stan. Vill också meddela att detta gick mycket bra och jag är glad :) Chefen var väldigt positiv och ville gärna att jag skulle komma och provjobba redan i mars. Och det är ju inget som jag tackar nej till! Så hej jag är skeetglad!
Senare stack jag och Estelle hem till mig för att äta o ha det allmänt mys. Vi fick några timmar senare sällskap av Sahlman och Nina (igen). Det blev fixing at my place och en JÄVLIGT god kladdkaka som min bror bakat. HErregud, jag måste sluta äta sånna onyttigheter ;o. Men den va i alla fall riktigt god, (mitt recept)  höhö. Begav oss runt 10 av till Gamle Tull/ Furet på fest. Helt okej kväll, med massa nytt folk!  Hemma runt kvart över 2 då vi satt uppe o snacka till lite över 3. Estelle du är mitt guld.
Dagen idag, Badat ett långt härligt varmt bad, och ska nu fixa mig för att senare in till stan och köpa 18-års present till Jennifer som jag ska till en stund ikväll.
Vi hörs senare.

Någon som är intresserad av att jag lägger ut receptet på kladdkakan?

puss,
frida

Kommentarer
Postat av: estelle

DU ÄR MITT GULD :D

jag vill veta receptet till kladdkakan. den va fan as god :O

så JATACK

<3

2009-02-21 . 17:26:56
URL: http://estellen.blogg.se/
Postat av: nina

jag vill ha receptet älskling :O

2009-02-21 . 17:51:47
URL: http://nninaaan.blogg.se/
Postat av: sahlman

huh, ja tack !<3

2009-02-22 . 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback