Everyday is something new.

Japp, det är söndag igen.. Vaknade upp redan vid 10 och sedan har jag bara slappat hela dagen. Har kollat fototapet till mitt rum nu när jag snart ska göra om och vet inte riktigt vilken jag ska välja. HJÄLP MIG! Imorgon är det skola igen och jag börjar som vanligt 8.10. Jobbig tid det där, menmen som vanligt så är det bara till att gilla läget. Imorgon är det också "byte" till mamma. Har saknat henne ganska så jätte mycket. Engelskaprov på tisdag och jag har inte ens öppnat boken. Men känner ändå att jag har bra koll på läget och kan det mesta ;) Goo me! För övrigt så är jag depp äver mitt knä. Men har fått nya övningar för det nu och sjukgymnasten väntar i nästa vecka hoppas jag! Så bara till att ha tålamod som alla säger. Men jag hatar det.
Nu ska jag sätta på en film och bara allmänt mysa, kanske till och med beställer pizza ;o
va gryyyymt längesen.


HJÄLP MIG, VILKEN SKA JAG VÄLJA?!

pöss så länge,
frida

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan!

Fin blogg du har. Jag tycker att tapetbilden med nummer 1 var fin!

kram

2009-02-08 . 17:36:37
Postat av: Anonym

Nr 1! Skitfin :)

2009-02-08 . 18:15:59
Postat av: nina

du ska ta 1an :D

2009-02-08 . 18:26:50
URL: http://nninaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

1an !:D

2009-02-08 . 20:05:21
Postat av: Josefin

jag har med kollat på fototapet :O

ettan var apasnygg, take it!

2009-02-13 . 21:07:16
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback