090220

Godmorgon!
Fast för min del får jag nog säga god lunch :) Har som sagt varit hos sjukgymnasten och undersökt mitt knä. Har fått en skada på inre minisken, men som FÖRHOPPNINGSVIS ska gå att träna bort! Han vred o tryckte o klämde och hade sig, o där låg jag o led som en liten mus eller något. De gjorde ju inte LITE ont.. Fick iallafall ett nytt träningprogram som jag ska jobba med intensivt i 10 dagar då jag ska på återbesök till honom för att se om det har gett något resultat. Enligt  honom så trodde han att om jag kör det här ordentligt och det känns bättre om 10 dagar så kommer jag att kunna börja träna smått snart igen! Men om det inte känns bättre nästa gång jag ska dit så blir det Knä-Röntgen för att se vad som är felet. Fyy jag är nervös. Men fan vad jag ska kämpa nu eller? Ska fan bli frisk i det jävla knät. Aja på tal om annat nu ska jag äta med mormor och morfar igen (a) sen består dagen av en hel del plugg, SUCK. Ikväll blir det jobbintervju och fest.
Jag är taggad!

pöss,
- I´m not okey, don´t you see?

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, tack sötaste frida! <3

2009-02-20 . 17:30:50
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Emelie din vän i skogen <3

hoppas du blir bra snart gullet! vi måste börja träna upp oss till åhus snart ;) men måste leka snart för jag saknar dig sjukt mkt min köttbulle! ha det så kul på festen och drick inte för mkt nu :) ÄLSKAR DIG TILL TUSEN! <3333

2009-02-20 . 19:58:53
Postat av: Karina

Åh, tack så mycket :)



Usch, vad jobbigt med knät, har själv en gammal handbollsskada i knät som lever sitt eget liv. Menisken är inte så kul det heller, hoppas att du blir bra! Och jobbintervju, lycka till! Vad är det för jobb?

2009-02-21 . 00:49:08
URL: http://fager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback