090215

Dagen igår spenderades med min kära vän estelle nordin! Och vi hade det så mysigt så. Hon är ganska så jävla oslagbar ska jag säga er. Menmen i alla fall vi firade alla hjärtans dag tillsammans och det blev inte så illa till slut ;)
För övrigt så vart jag på släktkalas igår också, kusin Amanda fyllde 17 och det blev typ lunch osånt där. Trevligttrevligt! Fick även pengar av mormor och morfar, som tydligen tyckt att jag fått för lite vid min födelsedag. Så hej pengar jag älskart! hihi. Senare på kvällen så åt jag hemma gott, sedan in mot stan där jag träffade en massa folk ;o herregud det kändes som att hela halmstad var i stan för att gå på bio. Mycket trevkigt att träffa så många som jag kände! :) Bland annat en riktig läckerbit från Göteborg puss! Gick iallafall vidare mot hemmakväll där jag köpte inprincip 1 kg godis och en stor Ben & Jerry glass. Och vem håller inte med om att det är den godaste glassen som någonsin skapats? Bussen hämtade mig vid norre port och sedan vart jag på slottsmöllan på mommangen.
Idag väntar fotbollsavslutning med tjejerna.

pusss
fridafridafrida





Kommentarer
Postat av: Josefin

erkänn det inte blev för mkt med både godis och glass? :D

förresten så saknar jag dig och vill mysa NU, SNART! <3

2009-02-15 . 19:50:05
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback