090209

Måndag igen, kom till mamma för ett tag sen och har inte hunnit med så himlans mycket som jag hoppats på. Väskan från pappa ligger halvt slängd på golvet, kläder överallt och obäddad säng ;o hallå?! jag har varit här i 3 timmar kanske?!
haha, så typsikt mig..menmen. Skolan gick ovanligt snabbt idag, även ifall mina ögon halvt stängdes genom hela idrottsmedicinen. Som dom för övrigt gör nu också. Fasen vad jag är slö. Känns som om jag håller på att bli sjuk, och sånt pallar jag inte med just nu. Eller det gör man väll aldrig eller?
Imorgon får jag skjuts till skolan av mamma vid 9, sen börjas sökandet av vad man ska ha som sina individuella val nästa termin. Snurrigt. Efter skolan drar jag mig till kärleken, mitt hjärta bor där, estelle. Kanske träffar Rebecca en stund senare också!
Nu ska jag sova.
Puss o jag lovar att bli bättre med att lägga ut bilder, JAG LOVAR!
, frida

Kommentarer
Postat av: estelle

IMORGON FÅR EN VISS ESTELLE FIN BESÖK :D :D:D:D PUSSPÅRRE! <3

2009-02-09 . 22:38:48
URL: http://estellen.blogg.se/
Postat av: Erika

du blev sjuk :(

2009-02-10 . 22:06:12
Postat av: Erika

du blev sjuk :(

2009-02-10 . 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback