för seriös för att jag ens ska ta kontakt

tjenare everybody!!
har fått kalgomål av en viss Nina Nilpe och en viss Petra Carlstrand att jag uppdaterar min blogg för dåligt.
Så därför lägger jag ner den helt istället. HEH skojja, ska bli bättre på uppdateringen.
Imorgon är jag ledig, ska träffa petra en stund, sen körskolan o sen träning och tillsist sova hos nina. Skolan slutar på fredag o efter skolan så blir de o käka med några boys från klassen tror jag :)

Om någon vill veta så gjorde jag halkan idag
underbart att ha det gjort
jag va sjukt nerös
men jag klarade det
BE PROUD OVER DIG SJÄLV FRIDA
yes i am

GODNATT,
ska drömma om snö inatt o att jag hoppar över ett 5 meters hopp med pulka

Kommentarer
Postat av: nina

uppdatera mer snyggo!

2009-12-21 . 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback