957

hej, ja ni ser rätt. Jag har uppdaterat för första gången denna veckan yihoo! Jädrans jobbigt det där har blivit igen. Menmen nu när jag är igång så ska jag väll ta o berätta lite saker..
Skolan tar sjukt mycket tid nu innan lovet och det känns som om att, det enda jag gör är att undvika o plugga. Jag gör allt annat, verkligen nästan allt för att slippa sätta mig ner framför alla sjukt tråkiga saker som vi har och har haft, inlämningar, prov, redovisningar o allt. Det finns ingen liten figur som sitter på min högra axel o säger, -Frida plugga nu, skolan är bra för dig o där med basta. Nej det finns ingen sån liten figur. Så nästa fredag ska bli så jädrans härlig, för då går vi på jullov, o de e mer än 3 veckor denna gången. LYCKA är ordet lycka, (undra vad lycka heter på indonesiska?)

Lite andra saker som kommer hända här framöver december, januari är 

* Julafton om 12 dagar
* Lucia imon
* Sluta skolan
* kajsa & Mariettes 18-års fest
* Nyår
* Fylla 18
* Ta körkort

hejdå

kajsa andersson
frida larsson
paulina nilsson
hjärta


Kommentarer
Postat av: K

you don't know how lovely you are

2009-12-13 . 12:59:22
Postat av: pandan

<3

2009-12-13 . 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback