dream on baby, this is all I wan´t from you

Kvällen igår va helt okej! Hade träning mellan 18.30-20.00 sedan blev de dusch nere på alet, stack sedan hem till estellan och där blev de lite fix o förfest. Sedan begav vi oss ner till kräm i ösregn?! haha! Träffade Richard (estelles granne) och hans kompis på vägen dit med våra små cyklar! Väl inne på kräm så var det bara en sak som gällde.... shaka assssset. And we did! Vid 3 vart allt slut därinne o jag kom ut från mårtensson utan någon röst :s läskigt..haha.
Var iallafall hemma runt 4 och då va min säng ganska så JÄTTE lockande!

Idag har jag hunnit med att gå upp o väcka emil o agnes vid 8 ?! sedan somna om till halv 1, lyssnat på världens bästa musik, stuckit hem till estelle o hämtat mina grejer o lite girltalk, stan träffat nicole, träffat estelle o Frida, lagt undan en jacka ( SÅ JÄVLA SNYGG!! köpa imon ) hem o ätit, färgat erikas hår ( GORGEUS! ) bakat kladdkaka, kollat film!
Känns ändå som om att jag har hunnit med en hel del idag! Och ni vet, min röst den kommer sakta med säkert tillbaka! Idag har jag vetat hur det är att vara en pojke med målbrottsröst! Ganska kul ändå ;)

Nattti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback