When you loost something thats get you self down

Jag vet, jag har vatt riktigt jävla dålig på att uppdatera här o vet ni? jag börjar tappa lusten till allt, till bloggen överhuvudtaget..  Men vem vet? efter i natt kanske jag har fått tillbaks glöden igen och uppdaterar som jag gjorde innan jag åkte till Turkiet. Hoppashoppas , vill få tillbaka alla läsare jag hade innan + kommentarer pleasee.

Veckan i skolan är riktigt chill faktiskt då vi idag började runt 12 och sedan bara hade 2 lektioner där den sista var idrottsmedicin. Var riktigt nervös inför den lektionen i och med att vi skulle få tillbaks vårt gigantiska prov som vi gjorde förra veckan. Ett prov som handlade om alla muskler, leder, rehabövningar osv på de nedre delarna, det vill säga höften och neråt. Jag var så nervös att jag inte visste vart jag skulle ta vägen... väl framme och hade tagit emot mitt prov så vände jag på det OOOHHYEAAAAAAAAS! Jag fick 3 poäng ifrån VG det vill säga VG :D riktigt jävla göttt o jag är riktigt jävla glad må jag säga! Bra jobbat frida!!
Imorgon börjar jag 8.10 med bild sedan är det 2 lektioner till sedan håla till matten som börjar 13.45.
På torsdag är det KULTURDAG, vilket gör att alla lektioner är inställda och jag går från 9- 13 ;)
kvällen ser jag verkligen fram emot ;)
eller hur tjejer ;)


frida

Kommentarer
Postat av: estelle

PÅ TORSDAG PÅ TORSDAG :D läääängtar som bara den! ska bli så underbart mega superduper ultra kuuul :D <3

2009-04-28 . 22:11:49
URL: http://estellen.blogg.se/
Postat av: Sandra

det ska bli sååå jävla roligt! heeelt sjukt ;)<3

2009-04-29 . 21:14:41
URL: http://sandraheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback