I´m starring at the man in the mirror






Förlåååt verkligen förlååt! Jag har inte haft lusten eller tiden eller någonting till att blogga nu förra veckan när jag kom hem eller någonting alls! Men nu har jag tänkt att sätta igång o va en duktig flicka som jag va tiden innan jag åkte till Turkiet. Fyfan vad jag SAKNAR det o jag saknar mina tjejer o fotbollen med er o allting. Minne för livet är det enda jag kan säga. Och för er som undrar så kommer det bilder där nere ifrån med så snart man har fått alla bilderna!

Dagen idag bestod utav skola som började 10.20 och avslutades med idrottsmedicinprov! Har nog aldrig varit så nervös som jag vart till detta provet. Men jag hoppas på det bästa, svarade på inprincip allt så hoppas iallafall på ett G!
Under kvällen befann jag mig med pappa, emil (lillebror 6 år), Lillasyster Agnes (bild: 2 år) och pappas sambo Annalena på min gamla skola det vill säga Emils skola nu dårå :)) Han hade uppvisning med sin avdelning och det var hur kul som helst att vara med o kolla på! Blev riktigt stolt Storasyster där! Efter uppträdandet bjöds det på fika i massmängder! Det gillar vi ;) Runt 8 stack vi hem och då kom plötsligt tanken på att jag skulle rensa min garderob.. Fråga mig inte varför, men snyggt blev det iallfall och kläder sorterades bort kan jag ju säga..

Klockan är halv 1 och jag tänkte dra mig mot sängen, imorgon är jag ledig och erika kommer hem från USA = LYCKA!!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback