Tomorrow I will come back like a new person


jag och lillasyster idag i världens finaste väder, jag som nästan hade intalat mig själv att sommarn inte skulle komma i år... men jag hade fel ,;)


Förlåååååt för dålig uppdatering denna veckan! Men imorgon drar jag till Turkiet och spelar skol- VM, fotboll.  Är tillbaks i Halmstad igen den 14 / 4 och hoppas då kunna berätta om mitt livs bästa dagar. Just nu är jag så nervös så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen... Men väskan är färdig packad, och självklart väger den 2 kg för mycket, men det löser sig. Nu har jag bara mat kvar på listan, blir till att ställa mig och göra pastasallad, sedan ska jag väll försöka sova?! Vilket kommer sluta med att jag ligger klarvaken i min säng till någon gång i midnatt! Men det gör inget för imorgon väntar en dag jag längtat efter längelänge! 

Självklart kommer jag sakna mina snuttar här hemma i Halmstad, men jag är snart hemma igen ;) 

pusss och en massa kramar 

frida , 
(v)
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Frida,

usch

jag saknar dig!

2009-04-05 . 12:24:17
URL: http://sandraheterhon.blogg.se/
Postat av: jessi

va sööt bild!!!



ha det så roligt nu :) <3

2009-04-05 . 18:11:02
URL: http://frokenapril.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ni får ha det så trevligt , ni kommer väl snart hem men ändå (2 dagar..) ! Hur gick det då ? :) PUSSARÅKRAMAR / H.

2009-04-12 . 22:17:22
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback